neljapäev, 30. oktoober 2008

Don't vote

Harva näen reklaame, mis lihtsalt nutma ajavad oma headuses, sotsiaalreklaamid veidi sagedamini aga Eestis mitte kunagi. Neid kaht klippi - nüüd tuli uus - olen pidanud ikka mitu korda vaatama, kuna pisarad segavad. Sibula Heikil pikk tee minna inimeste valimameelitamisel. Kõiki mõistagi ei püüa sellise huumori ja sarkasmiga.




Ja esimene:

3 kommentaari:

urmo ütles ...

Heh, mina ei teadnud, et ma reklaami poolt niimoodi mõjutatav võin olla. Mul oli neid klippe vaadates raskusi, et mitte püsti hüpata ja kuhugi valima tormata.

kivinukk ütles ...

vau! tõesti äge! mingil hetkel tundus, et video sihtgrupiks on ameerika filmiakadeemia, kes peatselt oscari-kandidaate valima hakkab ;)

Anonüümne ütles ...

Ausõna, kust saab kähku US kodakondsust, et kah hääletama minna?..