neljapäev, 23. aprill 2009

Isegi mitte niivõrd mõttetalgutest

Oeh, ma ei saa ise ka enam aru, mis erakonnaga Minu Eesti siis nüüd seotud on. Teatud ringkonnad on ikka väga vihaselt veendunud, et igal juhul pole tegu sõltumatu aktsiooniga.

Seni oli kõik nagu IRLi salaskeem, siis räägitakse päris uuest erakonnast, mis osades käsitlustes on ka ususekt, täna ME üldkoosolekul jagati saialilleseemneid, kus peal roheliste logo. Mitte midagi ei saa aru enam, kes ma olen. Ootan nüüd Keski ja Refi ilmumist, nemad on ju alati kõige jõulisemad. Siis oleks pilt tasakaalus ja kellegagi seotuses ei saa enam süüdistada.

Aga üldkoosolekul näidati seinale midagi tõeliselt naljakat, netis ka üleval. Niiii neetult täpne illustratsioon meie ühiskonnale, ka täiesti nende talguteta, vaid igasugustes situatsioonides, kus rahvas ise peab mõtlema, midagi arvama, ennast väljendama, arutlema; ja lõpuks sõltub millegi ära tegemine kõik ikka ühest-kahest eestvedajast. Olen täiesti kade, et ise välja ei mõelnud seda teksti:

Kommentaare ei ole: